dinsdag 23 oktober 2012

Verjaardagsfeestje in de klas van Yenthe

Vanmorgen rond 20 minuten voor 7 opgestaan ( wat aan de late kant) maar ik was nog zo moe
Jonas en Yenthe hebben hun klaar gemaakt, Jonas was zenuwachtig want ze gingen op uitstap vandaag, ze gingen een herfstwandeling maken, en hij moest 2€ mee doen, hij heeft wel 10 keer gevraagd ' mama steekt mijn 2€ in mijn zak' en elke keer zei ik ' ja Jonas' maar... goh zo zenuwachtig!

Yenthe was ook al uitgelaten, want wij kwamen vandaag om 11 uur naar school voor frietjes te bakken, hij viert vandaag zijn verjaardag in de klas!

Het frieten bakken ging goed, en de kindjes wachtte allemaal hun beurt flink af om hun puntzakje te laten vullen. Kortom het feestje was geslaagd.

Rond 13u30 zijn we door gegaan, heb ik thuis de was opgehangen die ondertussen klaar was, en de patatjes al gescheld.

Dan rond 15u Yenthe gaan halen en rond 16u aan het eten begonnen.

Dan hebben de kindjes goed gegeten, in bad geweest, nog wat gespeeld, tv gekeken, en dan gaan slapen.
Morgen heeft Yenthe geen school, hij heeft een pedagogische dag.

Tot zo het verslagje van vandaag.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten