donderdag 20 oktober 2011

Hoera, Yenthe is jarig *5 jaar!!*

Vandaag is mijne kleine jongen alweer 5 jaar geworden!
Wat vliegt de tijd, alweer 5 jaar geleden dat hij geboren werd.
We zijn opgestaan, en heeft Yenthe zijn cadeautjes meteen open gedaan.
Van oma,bomma en opa een hemd van Cars en een muts en sjaal van Cars.
Van mama, Björn en Jonas een nieuwe kamerjas met lichtjes van Cars!
Hij was er heel blij mee!
Dan rond 11 uur zijn Björn en ik in de klas toegekomen en croque monsieurs gaan maken!
Wat hebben de kindjes toch lekker gesmult!
Ook hadden we nog lekkere verse ajuinsoep mee!
Ook die viel goed in de smaak!


Hier een paar sfeerbeelden:


op de speelplaats

met mama poseren met mijn nieuwe kamerjas

mooi hé?

met mijn grote broer Jonas

feestje in de klas

in de klas

mijn klasgenootjes aan het smullen

en ze vonden het lekker!

ik

aan het eten

Ben ik niet mooi?

klaar voor de speeltijd!

met Björn

met mama

met mama





Geen opmerkingen:

Een reactie posten