donderdag 6 oktober 2011

Yenthe bloeid open!

Onze Yenthe gaat nu een goeie dikke maand naar zijn nieuwe school en hij is serieus veranderd.
Goed of slecht? ik weet het niet, hij luistert maar half niet meer, doet zijn goesting, op school haalt hij ook streken uit, zo heeft hij van de week al zijn koeken in de voormiddag opgegeten, zodanig dat hij in de namiddag geen meer had, en wat doet meneertje? eet hij de koek van zijn klasgenootje op!

Gisteren moesten ze opruimen, Yenthe was met Matthias aan het spelen, en ze wilden beide niet opruimen, Carmen ( de juf) heeft zich dan eens boos moeten maken!

Vandaag ga ik hem halen, komt hij buiten, vrolijk en hevig zoals altijd, ik zeg hem dat ik even iets aan de juf moet vragen, sta ik te praten neemt hij de chocomelk van een klasgenootje en drinkt ervan!

Ik weet gewoon niet waar zijn manieren gebleven zijn?!
Björn en ik herkennen Yenthe op dit moment gewoon niet meer :-s
Is het een fase? laat ons hopen, want hij is serieus uitputtend!

Tot zo ver maar weer mijn verslagje, morgen nog 1 dagje en dan is het weer lekker weekend!
Wij kijken er alvast naar uit!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten