zaterdag 1 december 2012

Sinterklaas is geweest!!

Vanmorgen werd ik om 7u wakker, er brandde licht op de gang, de jongens waren al beneden.
Zo jammer, ik was serieus boos, ze hadden al gevonden wat de Sint gebracht had.
We hebben dus hun gezichtjes niet gezien.
Jonas leert het niet om boven te blijven, en met zo'n speciale dagen al helemaal niet blijkbaar
Maar bon, de jongens waren blij met hun speelgoed, Jonas kreeg een speelgoedwasmachine en koffiezetapparaat, Yenthe een vrachtwagen van Hotwheels en auto om weg te schieten.
Een geslaagde Sinterklaas dus, alleen jammer dat we niet tesamen naar beneden zijn gegaan.

De hele dag heeft Jonas met zijn wasmachine gespeeld, hij was er niet van weg te slaan, op zich wel goed want ja, dan weet je dat het een goed kado is. Maar op den duur werden we er toch wel een beetje horendool van.

In de namiddag ben ik even in de stad gegaan, ik was dringend aan een nieuwe broek toe.
Heb er 2 gevonden, alé, eigenlijk 3 maar één moet ik laten wisselen in een maatje groter ( in die winkel kon je ze niet passen)

'S avonds hebben we witloof in de oven gegeten, voor de jongens hadden we balletjes in tomatensaus. Het was heel lekker, dat heeft Björn weer goed gemaakt!!
De jongens hebben achteraf nog tv gekeken, rond 20u zijn ze gaan slapen.
Morgen komt oma ( mama van Björn) met de kadootjes van Sinterklaas, dus het word weer een spannende dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten