donderdag 6 december 2012

Sinterklaas op school!!

Vandaag was het dan 'de' dag, Sinterklaas komt naar school!!
We stonden om half 7 op, kindjes deden vlug door, ik hoorde Yenthe iets aan Jonas vragen, en ik hoorde Jonas antwoorden ' Yenthe ik moet voort doen want Sinterklaas komt naar mijn klas'

Björn heeft Yenthe dan gebracht, ik heb me verder klaargemaakt en ben dan tegen 9u naar school gegaan.Yenthe vond het allemaal best spannend.
Ze zongen snel nog een paar liedjes om te oefenen en iets later kwam de Sint binnen met zijn pieten.
Je zag de kindjes zo stillekes worden

De Sint vertelde dan over elk kindje iets dat in zijn grote boek stond.
Over Yenthe zei hij dat hij flink kan opruimen in de klas, maar soms ook eens druk kan zijn, ook dat konden wij als ouder(s) niet ontkennen.
De kindjes kregen allemaal nog een zak snoep, en dan nog speelgoed voor de klas uiteraard.
Toen de Sint weg was zijn ik en Björn ook doorgegaan, want we moesten nog boodschappen doen.

's avonds toen ze thuis kwamen van school stonden er hier ook nog cadeautjes klaar die de Sint bij bompa had gebracht. Ze hebben een hele avond flink gespeeld en rond 19u zijn ze voldaan gaan slapen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten